Bëschschoul Millebaach – Episod 4 – Summer

D’Bëschschoul an der Millebaach an der Stadt. Hei schaffen d’Laurence Belche, Tihana Babacic, d’Tina Majerus an d’Christine Hoffmann. Iwwert e ganzt Joer konnt ech si mat hiren zwou Klasse begleet a mer ukucken, wei hiren an och de Kanner hiren Alldag ausgesäit.   Wei gëtt mat de Kanner geléiert ? Geet een all Dag an d’Natur eraus? … Continued

Bëschschoul Millebaach – Episod 2 – Wanter

D’Bëschschoul an der Millebaach an der Stadt. Hei schaffen d’Laurence Belche, Tihana Babacic, d’Tina Majerus an d’Christine Hoffmann. Iwwert e ganzt Joer konnt ech si mat hiren zwou Klasse begleet a mer ukucken, wei hiren an och de Kanner hiren Alldag ausgesäit. Wei gëtt mat de Kanner geléiert ? Geet een all Dag an d’Natur eraus? Wat … Continued

Bëschschoul Millebaach – Episod 1 – Hierscht

D’Bëschschoul an der Millebaach an der Stadt. Hei schaffen d’Laurence Belche, Tihana Babacic, d’Tina Majerus an d’Christine Hoffmann. Iwwert e ganzt Joer konnt ech si mat hiren zwou Klasse begleet a mer ukucken, wei hiren an och de Kanner hiren Alldag ausgesäit. Wei gëtt mat de Kanner geléiert ? Geet een all Dag an d’Natur eraus? Wat … Continued

EP12: CAHRE ¦ ITW mam Pavle MADZIROV zum Thema KI ¦ CB Lisa DAVID

An der 12. Epsiode vum IFEN Inspire Podcast stelle mer am Reportagendeel (01:17) CA(H)RE vir, d’Cellule d’Accompagnement pour élèves hospitalisés ou en rémission. D’Véronique Schons aus der Divisioun vum Leadership ënnerhält sech am zweeten Deel (18:47) mam Pavle Madzirov iwwer kënschtlech Intelligenz am Bildungsberäich. D’Lisa David, Lëtzebuerger Bildungswëssenschaftlerin, déi zu Wien lieft, erkläert ons an … Continued

Diversitéit an der Schoul

D’Grondschoulklassen zu Lëtzebuerg ginn ëmmer méi divers. D’Zil ass et, den Enseignanten hëllefräich Iddien ze ginn, wéi si mat där Diversitéit kënne ëmgoen an dobäi gläichzäiteg zu enger méi gerechter an inklusiver Gesellschaft bäidroen. Op der Universitéit Lëtzebuerg hunn d’Sylvie Kerger, Assistenzprofessorin fir Bildungspsychologie, de Sergei Glotov, Postdoktorand am SciTeach Center, an d’Nathalie Atten, Enseignante am Cycle … Continued

EP11: First Lego League Challenge ¦ ITW mam Philippe Karch ¦ CB Judith Senger

An der 11. Episode vum IFEN Inspire Podcast geet et am Reportagendeel ëm e Réckbléck op d’First Lego League Challenge 2025.   Am Interview schwätzt de Kommunikatiounstrainer Philippe Karch doriwwer, wéi eng gutt Kommunikatioun tëscht Léierpersonal an och mat den Eltere geléngt.   An der Carte blanche erkläert d’Judith Senger – Schauspillerin, Regisseurin an Theaterpädagogin – firwat si et wichteg … Continued

IFEN Inspire Podcast EP10: Enfants à besoins spécifiques zu Viichten ¦ Table ronde zum Thema « Cybergrooming » ¦ CB Claude SCHEUER Sportsunterrëcht am Fondamentale an am Secondaire

Wei schonn an der leschter Episode ugekënnegt, gi mer haut an onsem Reportagendeel op Viichten. Hei kucke mer ons e Projet un fir Kanner à besoins spécifiques ze hëllefen. E Projet, deen awer och all deenen anere Kanner an der Schoul ze gutt kënnt an dee virun allem op d’Präventioun setzt.   Am Interviewdeel proposéiere … Continued

IFEN Inspire Podcast EP08: Museksunterrecht ¦ ITW Sven Foxius ¦ CB Qualitéitsstandarden an der Bildung

Wéi all Joer fir Chrëschtdag héiert een an de Supermarchéen an natierlech och um Radio, déi obligatoresch Chrëschtmusek. Ëm Musek, net onbedéngt Chrëschtdagsmusek, dréint sech alles am éischten Deel. Am zweeten Deel proposéiere mer iech en Interview mam Sven Foxius, Studienrat, Kern- a Fachseminarleiter am Zentrum fir schoulpraktesch Lehrerausbildung zu Siegburg iwwert de Vieso-Unterrecht an … Continued

Salle Snoezel

Le snoezelen est une stimulation multisensorielle contrôlée, une pratique visant à éveiller la sensorialité de la personne stimulée, dans une ambiance sécurisante.

Salle IEBS

Une salle d’hôpital pédagogique ou pour les IEBS dans une école est un espace dédié aux élèves en difficulté scolaire. C’est un lieu où ces élèves peuvent recevoir un accompagnement individualisé et des ressources adaptées pour surmonter leurs obstacles d’apprentissage.

Projet « Zukunftsstonnen »

Le terme « Zukunftsstonnen » fait référence à un format d’apprentissage spécial inspiré du « FREI DAY ». Il s’agit d’un concept d’enseignement dans lequel les élèves apprennent à participer activement au façonnement de la société moderne par une réflexion et une action durables, en développant des projets concrets comme approches de solutions à des … Continued

Projet « Léierstuff »

L’espace « Léierstuff » est un concept pédagogique qui favorise l’autonomie des élèves en matière d’apprentissage. Il est conçu de manière à offrir des espaces d’apprentissage flexibles et des ressources accessibles qui permettent aux élèves de prendre eux-mêmes des décisions concernant leur environnement d’apprentissage.

Pédagogie Reggio

La pédagogie Reggio est un concept éducatif qui favorise le développement holistique des enfants à travers leur participation active et leur découverte.

Jardin de classe

Un jardin de classe est un espace extérieur utilisé par les écoles pour enseigner aux élèves des matières variées, notamment les sciences, l’environnement, la biologie et même les mathématiques, à travers des activités pratiques de jardinage.

Espace « Chill-out »

L’espace chill out dans une école est un lieu de détente où les élèves peuvent se relaxer et se ressourcer. Aménagé avec des éléments confortables et apaisants, cet espace favorise le bien-être mental, permettant aux élèves de faire une pause, de réduire le stress et d’encourager des interactions sociales positives.

Notre site fait peau neuve !

Les ressources publiées ici seront transférées et modernisées au cours des prochaines semaines et mois.

Venez découvrir les publications révisées sur IFEN Inspire: https://ssl.education.lu/ifen/inspire/